sobota, 25 maja 2013

Informacja


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Witajcie kochani :)

Mam dla Was garstkę informacji.

Musicie jeszcze troszkę poczekać na 11 rozdział "Serca mroku". Wpis jest już w części gotowy, ale niestety nie mam zbyt wiele czasu, aby go dokończyć. Zbliża się koniec roku i wielu nauczycieli pozwala nam poprawiać oceny, natomiast inni zapowiadają ostatnie sprawdziany. Chciałabym jak najlepiej je napisać, dlatego też notki na blogu zaczną pojawiać się częściej, kiedy tylko minie okres wystawiania ocen. 

Prawdopodobnie następna część opowiadania pojawi się na blogu w ciągu najbliższych dwóch tygodni. Aby umilić Wam czas oczekiwania poniżej znajdziecie piosenkę, która zainspirowała mnie do wydarzeń, jakie zostaną opisane w 11 rozdziale "Sercu mroku". Mam nadzieję, że Wam się spodoba.

Matenrou Opera - "Kassai to gekijou no gloria"




Zauważyłam, że mimo mojej nieobecności na blogu pojawili się nowi obserwatorzy. Witam serdecznie i bardzo się cieszę, że jest Was coraz więcej, a także dziękuję za wszystkie komentarze pod wcześniejszym postem. Były dla mnie bardzo motywujące i postaram się, aby nowy wpis został jak najszybciej opublikowany :)

Wszystkie blogi, które obserwuje i na które zostałam zaproszona obiecuję odwiedzić, gdy tylko ukończę rozdział.

Mam do Was także pewną prośbę - błagam, trzymajcie za mnie kciuki w poniedziałek, bo mam bardzo ważny sprawdzian z matmy xD 

Wybaczcie, że piszę tak chaotycznie, ale bierze mnie właśnie jakieś wstrętne przeziębienie, więc lecę się powygrzewać przy herbacie :3

Mam nadzieję, że cierpliwie zaczekacie na rozdział i do następnego razu :)

Edycja 04.06.2013

Kochani, niestety muszę przenieść planowaną datę publikacji. Natłok nauki i kilka spraw osobistych sprawia, że na razie brakuje mi czasu, aby dokończyć rozdział. Wpis jest już w połowie gotowy, ale potrzebuję jeszcze kilku dni, aby dopisać resztę wydarzeń. 17 czerwca mam bardzo ważny sprawdzian z matematyki i w ciągu najbliższych weekendów będę głównie skupiona na geometrii, dlatego wstępnie 11 część "Serca mroku" pojawi się na blogu po napisaniu testu. Może, jeśli tylko będę miała mniej zajęć, to postaram się wstawić go wcześniej. Bardzo Was przepraszam, że ciągle przekładam dodanie wpisu. Mam nadzieję, iż jeszcze troszkę poczekacie i spróbuje zrekompensować się najbliższym rozdziałem, który będzie bardzo, bardzo długi :)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Już niedługo nowy rozdział powinien pojawić się na blogu :) Właśnie dopisałam do niego pewną część, ale muszę zawrzeć jeszcze sporo wydarzeń. Mam nadzieję, że uda mi się go opublikować do końca tygodnia ;)

      Usuń