sobota, 20 kwietnia 2013

Informacja

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Kochani mam dla Was kilka dobrych i parę gorszych informacji. 

Niestety na nowy rozdział "Serca mroku" musicie jeszcze troszkę poczekać. Przez ostatnie tygodnie miałam w szkole istne urwanie głowy, a teraz niestety nabawiłam się przeziębienia. Nie chcę zabierać się za pisanie opowiadania, ponieważ jestem pewna, że w moim obecnym stanie nie wyjdzie ono tak, jakbym chciała. Bardzo Was za to przepraszam, ale kolejnego wpisu możecie spodziewać się raczej dopiero pod koniec przyszłego tygodnia. Jednakże w maju mam dużo dni wolnych, dlatego postaram się to wtedy wynagrodzić. Wszystkie blogi, które czytam odwiedzę także w dniach, w których opublikuję wpis. Mam nadzieję, że to dla Was nie problem i że cierpliwie na mnie poczekacie :)

Teraz kilka przyjemniejszych rzeczy. 
Jak widzicie zmienił się wystrój bloga. Za wykonanie szablonu pragnę serdecznie podziękować załodze zaczarowanych-szablonów, do których link znajdziecie w kolumnie "Polecam" po lewej stronie. Moim zdaniem wystrój jest piękny, klimatyczny i z pewnością bardzo długo pozostanie na blogu. A jak Wam się podoba? Łącznie ze zmianą szablonu odmieniłam, dodałam bądź usunęłam parę zakładek. W spisach opowiadań, one-shotów, wpisów specjalnych oraz galerii zmieniły się jedynie rodzaje czcionek, natomiast dawny "Regulamin bloga" został przekształcony w zakładkę "O blogu". Znajdziecie tam wszelkie informacje dotyczące mojego projektu. W zakładce "O mnie" odnajdziecie moje dane kontaktowe oraz możecie przeczytać co nieco o mojej osobowości oraz zainteresowaniach. Dawna zakładka "Tablica Waszych Ogłoszeń" zmieniła nazwę na "SPAM". Wydaję mi się, że taki tytuł jest dla Was praktyczniejszy i bardziej zrozumiały. 
W sprawie opowiadań oraz one-shotów postanowiłam, że w najbliższym czasie rozdziały "Serca mroku" będą publikowane na zmianę z krótszymi historiami. Aktualnie mam cztery pomysły na one-shoty, którymi chciałabym się z Wami podzielić. Oprócz tego postanowiłam, że w niedalekiej przyszłości poprawię opowiadanie "Nowy początek", czyli one-shot, który jako pierwszy został opublikowany na blogu. Nie jestem z niego zadowolona, dlatego już niedługo zniknie z projektu i zaprezentuję Wam jego nową odsłonę. Historia będzie prawie taka sama, ale zupełnie inaczej opisana. Co myślicie o takim układzie? Czekam na Wasze opinie i teraz lecę wygrzewać się przy herbacie :)

Nowy rozdział "Serca mroku" pojawi się we wtorek(30.04), lub środę(01.05).
Przepraszam za ciągłe przesuwanie publikacji, ale niestety nie mam teraz czasu na dokończenie rozdziału. Obiecuję, że jest on w trakcie tworzenia. 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

8 komentarzy:

  1. Hm, tak, wygląd jest śliczny. Widziałam go na zaczarowanych, jeszcze zanim wstawiłaś go tutaj :) Sądzę, że bardzo pasuje do historii, poza tym uwielbiam ten obrazek. :3
    Osobiście uważam, że nie powinnaś zmieniać opowiadania 'nowy początek'. Tamta wersja strasznie mi się podobała. Dużo na niej płakałam i wzruszałam się i osobiście wolałabym, zeby została taka, jaka jest teraz, ale to oczywiście twoja decyzja.
    Na koniec chcę ci życzyć, żebyś szybko wracała do zdrowia. Do napisania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że wystrój Ci się spodobał :)
      Szczerze powiedziawszy od kilku dni się jeszcze zastanawiam, czy warto edytować opowiadanie "Nowy początek". Było ono moim pierwszym one-shotem i mam do niego pewien sentyment. Może lepiej pozostawić je w pierwotnym stanie, a zająć się nowymi historiami...Jeszcze przemyślę tę sprawę :)

      Usuń
  2. Życzę Ci szczęścia i świetny szablon :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i bardzo się cieszę, że Ci się spodobał :)

      Usuń
  3. Zakochałam się w nowym szablonie *.* przecudowny.
    Życzę szybkiego powrotu do zdrowia~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i miło mi, że nowy wygląd Ci się podoba :)

      Usuń
  4. Witam,
    wystrój jest wspaniały, bardzo pasujący do całej historii.. A co do zmiany „Nowy początek” to w zasadzie chyba lepiej było by go nie zmieniać, bardzo mi się podobał w takiej odsłonie i wręcz chlipałam nad nim...
    No i na koniec życzę Tobie szybkiego powrót do zdrowia i sporo weny...
    Pozdrawiam serdecznie i gorąco Basia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że wystrój Ci się podoba :) Co do one-shota to dzisiaj stwierdziłam, że jednak pozostanie on w swojej niezmienionej postaci. Był moim pierwszym wpisem na tym blogu, więc mam do niego pewien sentyment i dlatego lepiej, by pozostał taki, jaki został opublikowany. Bardzo dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń