sobota, 16 marca 2013

THE VERSATILE BLOGGER

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Witajcie kochani.

Z całego serca chciałabym podziękować za nominacje:
Jestem bardzo szczęśliwa, że mój blog znalazł się w Waszych listach nominowanych.
Cieszę się, iż moja praca w pisaniu opowiadań Wam się spodobała i mam nadzieję, że nigdy nie zawiodę Waszych oczekiwań.

Zasady:

- podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu 
- pokazać nagrodę " Versatile Blogger Award " u siebie na blogu
- ujawnić siedem faktów dotyczących samego siebie
- nominować piętnaście blogów, które jego zdaniem na to zasługują
- poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów



7 faktów z życia Ayu-Chan:

1. Moje zafascynowanie yaoi rozpoczęło się od przeczytania fanficków ItaSasu. Mam ogromny sentyment do tego pairingu i na zawsze będzie on dla mnie jednym z ulubionych. Blog, dzięki któremu dzisiejszego dnia piszę opowiadania o tej tematyce znajdziecie poniżej w liście nominacji, pod pozycją piętnastą. Nie jest on niestety już prowadzony, ale warto rzucić na niego okiem ;)
2. Na co dzień ubieram się w ciemne barwy. Jedyną, kolorową rzeczą, jaką mam są czerwone włosy.
3. Bardzo nie lubię swojego pełnego imienia. Z tego powodu najbliżsi zawsze je skracają lub nadają mi ksywki.
4. Moje opowiadanie "Serce mroku" powstało dzięki dwóm rzeczom: piosenki Sting - Moon over Bourbon street oraz...historii. W przenośny sposób przedstawiłam w nim II wojnę światową, gdzie wampiry symbolizują narody, które ucierpiały za sprawą agresorów.
5. Interesują mnie obie płcie. Jestem zdania, że to uczucia liczą się najbardziej, a nie to, czy nasza ukochana osoba jest mężczyzną, czy kobietą :3
6. Aktualnie chodzę do pierwszej klasy liceum ogólnokształcącego o profilu humanistycznym. Na początku chciałam pójść do szkoły plastycznej, ze względu na moje zainteresowanie malarstwem, ale ostatecznie się rozmyśliłam. Teraz pragnę dostać się na studia japonistyczne.
7. Marzę o tym, aby w przyszłości nauczyć się grać na skrzypcach.

Lista nominowanych(kolejność przypadkowa):


Dwie ostatnie pozycje są to blogi, które już niestety przestały być prowadzone, lecz moim zdaniem zasługują na nominację i pamięć. Starałam się wybrać projekty, które mają dla mnie szczególne znaczenie i które chciałabym polecić wszystkim czytelnikom. Wierzę, że je odwiedzicie i obdarujecie autorów swoimi opiniami. Mam nadzieję, że nie pominęłam żadnego bloga, a jeśli tak, to wybaczcie Waszej Ayu jej brak ogarnięcia życiowego xD

Zostałam także nominowana do nagrody "Liebster Award"
za co serdecznie dziękuję Lust Riddle 

Nagroda opiera się na odpowiedzeniu na 11 pytań zadanych przez osobę, która nas nominowała i wybraniu kolejnych 11 blogerów, którym sami zadajemy własne pytania. Jednakże powinno się je przyznawać autorom, którzy nie otrzymali jeszcze podobnej nagrody. Z tego powodu, iż wcześniej nominowałam wszystkie blogi do nagrody "The Versatile Blogger" zdecydowałam się jedynie odpowiedzieć na pytania :)

Więc tak:

1. Dobro czy zło? 
Wydaję mi się, że to zależy od sytuacji. Czasem stoję po stronie zła, a czasem po stronie dobra. 
2. Elfy czy czarodzieje?
Trudny wybór, ale ostatecznie wybieram elfy :3
3. Ulubiona epoka?
Współczesność, choć także interesują mnie klimaty średniowiecza.
4. Czytałaś opowiadanie, które rozwaliło ci system? Jaki miało tytuł?
Niestety jeszcze nie wpadłam na takie opowiadanie xD Oczywiście czytałam pewne historie, które mnie rozśmieszały, ale raczej żadne nie zniszczyło mi psychiki xD
5. Ulubiona postać książkowa?
Caleb Jerome z serii "Tunele".
6. Ulubiony film?
"Nietykalni"
7. Anioł czy Diabeł?
Diabeł. Anioły są dla mnie osobiście za spokojne xD
8. Ulubione zwierzątko? 
Na pierwszym miejscu znajdują się u mnie trzy zwierzęta - pantera śnieżna, wilk oraz pies. Wszystkie z nich uwielbiam i nie potrafię wybrać jednego.
9. Ulubione powiedzonko?
"W kobiecym sercu społem mieszka diabeł z aniołem"
10. Chciałabyś mieć jakąś super moc? Jaką?
Chciałabym mieć dar czytania w ludzkich myślach.
11. Koleżanka rodzi dziecko. Chce żebyś mu nadała imię ( płeć nie gra roli). Jakie ono by było?
"Łucja". Bardzo podoba mi się to imię, a jeśli urodziłby się chłopczyk to "Michał".

Jeszcze kilka spraw organizacyjnych. Kochani wiem, że zeszły rozdział "Serca mroku" był bardzo krótki, dlatego też następny będzie o wiele dłuższy i ciekawszy. Powróci do nas Sasuke oraz Naruto. Potrzebuję odrobinę więcej czasu na jego napisanie, dlatego też notka powinna pojawić się w przyszły weekend lub za dwa tygodnie.

Rozdział 9 "Serca mroku" jest w trakcie tworzenia.
Niedługo pojawi się na blogu.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

10 komentarzy:

  1. Och, dziękuję za nominację! Czuję się zaszczycona, zwłaszcza, że wzięłaś pod uwagę oba moje blogi :) Naprawdę się cieszę, że ktoś uważa, że moje starania są warte polecenia.
    Po twoim opisie następnego rozdziału "Serca mroku", już nie mogę się go doczekać! W końcu pojawią się moi ulubieńcy, których nie było chyba ze dwie notki.
    Życzę czasu, gdyż go najwięcej potrzebujesz :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co :) Twoje blogi jak najbardziej zasługują na nominacje :)

      Usuń
  2. Na początku wspomnę, że nie miałam pojęcia, gdzie dodać komentarz! Myślałam" o jeju..tu się nie da nic napisać,a szkoda,bo chciałam się troszkę wypowiedzieć na temat Twojego łańcuszka!:(" Jednak pozytywnie się zaskoczyłam,komentarz u góry... ciekawe zmylenie czytelnika:D
    Powiem Ci tak, ja już ten łańcuszek robiłam i chyba nie za bardzo chce mi się go poprawiać, więc opisze ci kilka faktów o mnie tutaj:) Zanim to zrobię,skomentuje twoje:) Moim zdaniem,jesteś bardzo ciekawą osóbką! A uwież mi, rzadko komu daje komentarze z racji popularności bloga i braku czasu,bo zajęta jestem rysowaniem,robieniem strojów i kształceniem siebie w dalszym ciągu. Zazwyczaj odpisuje ludziom na mailu. :) Tu jedna, postanowiłam napisać.

    Fajnie, że lubisz yaoi. Ja przestałam je lubić. Tak...niestety. Dlaczego? Ponieważ istnieje na świecie osoba, która sprawiła,że coś we mnie pękło. Przeczytałam kiedyś yaoi Hao i Yoh(bracia z Shaman king) i zrobiło mi się niedobrze, to było okropne. Oni są braćmi..a nie gejami-.-. Okropieństwo. Paringu Ita Sasu nie lubie...bo to...bracia noo. Miłość braterska jest o wiele słodsza. Tak myślę, ale nie mam nic do twoich przekonań! Wręcz przeciwnie;D po prostu wyraziłam swoje zdanie(błagam nie obraź się xD)
    Ja także nienawidzę swojego imienia":) Nawet rodzina powoli przyzwyczaja się do"Rei".
    Gra na skrzypcach..mm...gram trochę na pianinie, openingi z anime i mojego ulubionego"spirited away";D też fajne hobby^^ jak się nauczysz,to zagraj coś i wstaw na bloga;D chętnie posłucham^^


    No,to tyle co do twojej notki;D
    teraz kilka faktów o mnie i bonusik na koniec:)
    1. Nienawidzę szpinaku. Myślałam, że to w bajkach tylko dzieci go nie lubią,ale serio, jest ochydny!T.T
    2. Nienawidze yaoi z braćmi. Bracia, to bracia!
    3. Kocham robić cosplay z Shaman king;D hah xD ale odkrycie
    4. Lubię mangi Yazawy Ai^^
    5. Jestem typem dominującym^^ Lubię mieć wszystko poukładane do ostatniej minuty.
    6. Nie przepadam za wrednymi i niewychowanymi ludźmi. Zadaje się tylko z takimi, którzy nie przeklinają i są w porządku.
    7. Kiedyś byłam w kliku związkach z kobietami,ale to wszystko było okropne i chyba się do tego absolutnie nie nadaję.



    A teraz bonus ode mnie. Wiem,że lubisz yaoi, ale postanowiłam Ci powiedzieć o czymś,co mnie przełamało. Mianowicie blog najpopularniejszej autorki opowiadań o anime Król szamanów. Ludzie to czytają,nawet jeśli nie znają tej animacji.
    Jest piękne, o braterskiej miłości i poświęceniu. Gdy to przeczytałam,powiedziałam yaoi papa.

    www.asakura-twins-forever.blog.onet.pl ^^ Nie chce zmieniać twojego nastawienia xD nie myśl tak,polecam tylko cudownego bloga na godziny z herbatką i świętym spokojem^^

    + kocham jeden jedyny paring yaoi. Wiedziałaś, że istnieją takie książki" Miasto Kości" (z trylogii Darów Anioła?) Pobocznym wątkiem w tej historii jest miłość Aleca(17 chłopca) i zabójczo przystojnego maga Magnusa Bane, ^^ Świetne yaoi, super sceny z nimi^^ Bardzo polecam<333


    To chyba na tyle....ale sie rozpisałam...^^ Jak już pisze komentarz,to zazwyczaj długi;D Pozdrawiam Cię serdecznie i życzę miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że mimo braku czasu zajrzałaś na mojego bloga i wyraziłaś swoją opinię :) Spokojnie, rozumiem, że możesz nie przepadać za pairingiem ItaSasu. Wiem, że nie wszystkie osoby lubią zestawienie Itachi'ego z Sasuke, więc zupełnie się nie gniewam :)
      Także wydajesz się być bardzo interesującą osobą. Podobnie, jak ja nie cierpisz szpinaku xD
      Co do bloga, który mi poleciłaś to napewno na niego zajrzę, ponieważ bardzo lubię anime "Król szamanów" i w wolnej chwili sobie poczytam.
      Pozdrawiam gorąco :)

      Usuń
  3. Przepraszam że spamuję! Dzisiaj wysłałam 6 rozdział do Bety i w ciągu najbliższych dni znajdzie się na blogu. Chciałam tylko dać znać, że blog powrócił do życia :D

    W najbliższym czasie przeczytam ominięte przeze mnie rozdziały na twoim blogu :D

    ps: Dziękuję za nominację ^^" Nie wiem o co w tym chodzi... Nigdy nie brałam w czymś takim udział. Ale dziękuję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że powróciłaś do pisania opowiadania:) Już nie mogę się doczekać nowego rozdziału, dlatego będę go bacznie wypatrywać xD

      Usuń
  4. Witam! Zostałaś przeze mnie nominowana do nagrody Liebster Award. Po więcej info zajrzyj na : http://lust-riddle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana bardzo Cię przepraszam,że tak długo mnie nie było ale od trzech tygodni nie było mnie w domu.Moją wioskę zasypało i nie miałam jak wrócić do domu.Na szczęście mój chłopak mnie przygarnął;) Więc chyba rozumiesz dlaczego nie mogłam wcześniej napisać.Postaram się jak najszybciej nadrobić zaległości.
    Widzę,że trochę się tu zmieniło.Podoba mi się.Zrobiłaś taki fajny nastrój^^ Co do faktów z Twojego życia kilka wiedziałam ale nie wiem czy dobrze zrozumiałam fakt 5;p Ogólnie dowiedziałam się o Tobie wiele ciekawych rzeczy i zastanawiam się czy jak byśmy się spotkały to czy miałybyśmy więcej wspólnego czy okazałoby się,że różnimy się jak ogień i woda;) Przepraszam,że krótko ale jestem strasznie zmęczona. Pozdrawiam Cię gorąco i życzę wszystkiego dobrego;**
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej kochana :* Przepraszam, że odpisuję tak późno, ale wcześniej nie miałam czasu wejść na dłużej na komputer. Rozumiem i zupełnie się nie gniewam ;) Ja także byłam praktycznie nieobecna. Na szczęście teraz mamy kilka dni wolnych, więc może uda nam się choć troszeczkę odpocząć. Bardzo się cieszę, że Ci się podoba :) Niedługo szablon zostanie zmieniony, ponieważ wspaniała graficzka z pewnej szabloniarni zgodziła się wykonać wystrój mojego bloga. Już nie mogę się doczekać efektu końcowego :) Także jestem bardzo ciekawa, czy byłybyśmy do siebie podobne, czy może byłybyśmy zupełnymi przeciwieństwami. Mam nadzieję, że kiedyś uda nam się spotkać i że się przekonamy :D Ja także przepraszam, że tak króciutko, ale mam za sobą bardzo wyczerpujący dzień. Pozdrawiam serdecznie ;)

      Usuń