niedziela, 24 lutego 2013

Informacja

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Kochani, mam dla Was pewne informacje.
Nowy rozdział "Serca mroku" miał początkowo pojawić się w zeszłym tygodniu. Następnie datę publikacji przeniosłam na kolejny weekend. Bardzo Was przepraszam, ale niestety nowy wpis opublikuję później niż przypuszczałam. Mam teraz na głowie kilka spraw do rozwiązania, dlatego postaram się wstawić notkę w najbliższy piątek lub sobotę. Mam nadzieję, że się nie gniewacie i jeszcze chwilkę poczekacie na opowiadanie. Także wszystkie blogi, które czytam postaram się odwiedzić w przyszłym tygodniu.

Przepraszam kochani, ale niestety musicie jeszcze poczekać na rozdział. Miałam go opublikować dzisiaj (2 marca), ale szczerze powiedziawszy mam tylko połowę i nie jestem z niego zadowolona. Jeszcze troszkę nad nim popracuję i postaram się wstawić go w najbliższym czasie.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

5 komentarzy:

  1. Nikt się nie gniewa Ayu-chan. ty tez jesteś człowiekiem i masz swoje problemy, a jestem pewna, że czytelnicy spokojnie poczekają do następnej notki jeszcze trochę. Zero presji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje i cieszę się, że nikt się nie gniewa :)

      Usuń
  2. Bardzo dziękuje za zrozumienie i jest mi niewiarygodnie miło, że się o mnie troszczycie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie kochana zgadzam się z przedmówczyniami pisz spokojnie i się nie przejmuj;) Chcę Cię bardzo przeprosić że tak długo tu nie zaglądałam ale miałam ciężki tydzień a następny zapowiada się jeszcze gorzej.Mam mnóstwo kartkówek i sprawdzianów a po feriach ciężko jest się przestawić.Będę wchodziła tu rzadziej za co bardzo przepraszam ale w miarę możliwości postaram się jak najczęściej.A jak Tobie minął tydzień?? Wybacz,że tak krótko ale jestem bardzo zmęczona.Jakoś ciągle chce mi się spać,pewnie od nadmiaru nauki;)Pozdrawiam serdecznie;**
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam kochana, że dopiero teraz odpisuję, ale wcześniej zupełnie nie miałam czasu wejść na komputer. Dopiero dzisiaj udało mi się odwiedzić bloga. Teraz coraz rzadziej wchodzę na internet. Szczerze powiedziawszy miałam bardzo ciężki tydzień, ale wspaniale się zakończył. Spędziłam wczoraj bardzo miły wieczór z przyjaciółmi i od tamtego czasu dobry humor mnie nie opuszcza :) Teraz uciekam pisać nowy rozdział "Serca mroku". Mam nadzieję, że uda mi się go dzisiaj opublikować. A co tam słychać u Ciebie? Pozdrawiam gorąco :*

      Usuń