niedziela, 23 grudnia 2012

Merry Christmas!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Kochani, z okazji nadchodzących świąt Bożego Narodzenia pragnę złożyć zarówno czytelnikom, jak i pozostałym blogerom najserdeczniejsze życzenia. Oby Wasze stoły wigilijne były zapełnione pysznymi daniami, a pod choinką znalazły się upragnione prezenty. Aby nie zabrakło Wam w tych magicznych dniach żadnej ukochanej osoby. Z całego serca życzę, by tegoroczne święta wypełnione były rodzinnym ciepłem i radością. Niech spełnią się każde marzenia, a nadchodzący rok będzie dla Was pomyślny. 

Korzystając z okazji pragnę podziękować wszystkim osobom, odwiedzającym mój projekt. Coraz więcej czytelników dodaje mojego bloga do obserwowanych i ochoczo go komentuje. Jest to dla mnie wspaniałym napędem do działania i to właśnie dzięki Wam oraz Waszym opiniom stawiam sobie większe wymagania. Jednym z nich jest opowiadanie "Serce mroku", które ku mojej radości spotkało się z dużym zainteresowaniem ze strony czytelników. Mam nadzieję, że Was nie zawiodę i obiecuję, że będę bardzo ciężko pracować nad każdym publikowanym wpisem.

Chciałabym także poruszyć kilka spraw organizacyjnych.
Na pewien czas, z powodu obowiązków szkolnych zniknęłam ze świata blogowego, lecz tuż po świętach powrócę z nowymi siłami i pomysłami. Stopniowo staram się nadrabiać zaległości w czytaniu obserwowanych opowiadań, tak więc napewno jeszcze w tym tygodniu odwiedzę moje ulubione blogi. One-shot SasuNaru, który planowałam opublikować przed Wigilią, pojawi się za parę dni. 

Tak więc jeszcze raz życzę Wam wesołych świąt i do następnego wpisu:)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

4 komentarze:

  1. Cześć kochana!! Jak tam Święta?? Jeszcze się dobrze nie zaczęły, wiem;)Ale na pewno byłaś bardzo grzeczna i Mikołaj coś tam Ci zostawił;p Ja dostałam ciuszki i dużo słodyczy i piękne perfumy, a na urodziny mangę "Kuroshitsuji" od 1 do 5 tomu i mam już wszystkie tomy jakie wyszły do tej pory!!! Jestem przeszczęśliwa. Przeczytałam już cały pierwszy tom i początek drugiego i powiem Ci szczerze,że byłam trochę w szoku.Manga bardzo różni się od anime i jest o niebo lepsza.A przemyślenia Yany powalają xD Zabawne musi być tworzenie mangi;p U mnie wszystko jest dobrze,najadłam się i postanowiłam wpaść bo dawno nie zaglądałam ale rozumiesz-siła wyższa;p To chyba tyle,opowiadaj kochana co u Ciebie?? Jak się miewasz?? A i życzę Ci Wesołych Świąt dużo zdrowia,radości,pogody ducha,miłości
    i spełnienia najskrytszych marzeń.Niech dopisuje Ci szczęście;**
    Pozdrawiam gorąco,Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej kochana :) Święta minęły mi w przyjemnej, rodzinnej atmosferze. Tym razem przyjechało do nas dużo krewnych, dlatego dobrze się razem bawiliśmy, choć nie obyło się bez nerwów podczas przygotowań ;D Ja dostałam dwie książki-"Numery 2" Rachel Ward oraz "Klucz do zaświatów" autorstwa Dan'a Poblocki'ego. Oba tomy ciekawie się zapowiadają i nie mogę się już doczekać, kiedy się za nie zabiorę ;D Oprócz tego otrzymałam jeszcze słodycze, kosmetyki i podobnie, jak Ty-piękne perfumy. To wspaniale, że masz już całą serię "Kuroshitsuji"-wszystkie tomy są cudowne i warte przeczytania. Masz rację-wiele rzeczy w mandze różni się od tych, które zostały przedstawione w anime. Ja w czwartek kupiłam właśnie najnowszą część "Kuroshitsuji", lecz niestety przez przygotowania świąteczne nie miałam czasu się za nią zabrać. Jestem ciekawa, jak zakończy się wątek cyrkowy, dlatego w wolnej chwili napewno ją przeczytam:) U mnie wszystko bardzo dobrze się układa-w piątek miałam Wigilię klasową i było bardzo wesoło-moja klasa zniszczyła mi resztę psychiki xD Ja także życzę Ci wesołych świąt, spełnienia wszelkich marzeń i celów, a także szczęścia w miłości i przyjaźni:)
      Pozdrawiam :*
      P.S Wybierasz się może do kina na "Hobbita"?:)

      Usuń
    2. Cieszę się,że święta mijają Ci w przyjemnej atmosferze. Ja odpoczywam w gronie najbliższych i oczywiście czytam "Kuroshitsuji";p Przeczytałam najnowszy tom i jest genialny ale porozmawiamy o nim jak przeczytasz.Ja również miałam Wigilię klasową w piątek;) Mam genialną klasę,odwalaliśmy na całego xD Doszłam do wniosku,że zaproszę ich na moje wesele;)
      Książki,które dostałaś brzmią ciekawie.Czekam na relacje;p A na "Hobbita" mam zamiar się wybrać z moim chłopakiem.Mam nadzieję,że się uda,bo zwiastuny bardzo mnie zaciekawiły.Pozdrawiam;**
      Kasia

      Usuń
    3. Bardzo przepraszam, że odpisuje tak późno kochana, ale spędzam niewiele czasu przed komputerem. Przez ostatnie dni zupełnie nie zaglądałam na bloga. Mam nadzieję, że jutro uda mi się posiedzieć dłużej, odwiedzić projekty innych blogerów, a także dokończyć one-shot SasuNaru:)
      Udało mi się przeczytać pierwszy rozdział ósmego tomu "Kuroshitsuji" i zapowiada się bardzo ciekawie. Nie mogę się doczekać, aż doczytam go do końca. Do tej pory bardzo spodobał mi się wizerunek Mey-Lin bez okularów:) Jednakże zrobiło mi się strasznie smutno, gdy zmarł Dagger. Postaram się przeczytać dziś cały tom i wtedy podzielimy się większymi spostrzeżeniami. Jeszcze dziś udało mi się kupić pierwszą, polską część mangi "Soul Eater". Bardzo się z niej cieszę, ponieważ anime na jej podstawie oglądałam wiele razy i zawsze robiło na mnie pozytywne wrażenie:)
      Ja wczoraj byłam na "Hobbicie" z przyjaciółką i gorąco Ci go polecam-wspaniały film:)

      Usuń